Doprava

Obchodní podmínky -  DOPRAVA:

 
 
SKLADEM: Zboží se nachází v našem skladu, dodáme ho do 3 pracovních dnů.
Dodání 4 - 5 týdnů: Zboží se nachází na skladě u výrobce v EU, dodáme do 5 týdnů.
 
Všechny zásilky jsou zasílány dopravní společností DPD a to dvěma způsoby: 
 
DPD Privat (doručení domů) a DPD Pickup (doručení na odběrné místo) - Dopravu na vaši adresu zajišťuje společnost DPD, která vám doručí balíček do druhého dne, a když vás nezastihne doma, doručí ho následující pracovní den.
 
Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, DPD vám pošle SMS a e-mail s informací, že následující den můžete očekávat balíček. V den doručení vám upřesní čas, kdy kurýr přijede. Obdržíte také přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr, kde uvidíte, jak se k vám balíček blíží. V aplikaci si navíc můžete změnit adresu, nebo termín doručení, zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, nebo přidat záložní adresu.
 
Pokud máte balíček na dobírku, můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti i kartou.
 
 
1. Zákazník je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při převzetí zásilky kupujícím zjištěny zjevné znaky poškození, zákazník není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem zápis o škodě. Poškození zásilky při přepravě nahlásí kupující prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Pokud takto poškozenou zásilku zákazník od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Zákazník si zároveň překontroluje počet balíků na přepravním listě, který musí být shodný se skutečným počtem doručených balíků. V případě, že se počet balíků na přepravním listě neshoduje s počtem balíků doručovaných, zákazník přebere zásilku s výhradou v přepravním listě a reklamaci nahlásí písemně prostřednictvím emailu obchodu info@alomidesign.cz. Pokud tak neučiní, reklamace na chybějící balík/y nebude uznána.
 
2. Zásilky jsou zasílány společností Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. se sídlem Říčany u Prahy, Modletice 135, PSČ: 251 01, IČ: 61329266, (dále jen „dopravní společnost”), nedohodnou-li se prodávající a kupující jinak.
 
3. Zákazník je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při převzetí zásilky kupujícím zjištěny zjevné znaky poškození, zákazník není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem zápis o škodě. Poškození zásilky při přepravě nahlásí kupující prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Pokud takto poškozenou zásilku zákazník od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Zákazník si zároveň překontroluje počet balíků na přepravním listě, který musí být shodný se skutečným počtem doručených balíků. V případě, že se počet balíků na přepravním listě neshoduje s počtem balíků doručovaných, zákazník přebere zásilku s výhradou v přepravním listě a reklamaci nahlásí písemně prostřednictvím emailu obchodu info@alomidesign.cz. Pokud tak neučiní, reklamace na chybějící balík/y nebude uznána.
 
4. Cena dopravného je u každého zboží individuální a pohybuje se v rámci České republiky od 79,– Kč do 99,– Kč v závislosti na druhu výrobku a jeho hmotnosti a velikosti. 
 
5. Při objednání 2 kusů jakéhokoliv zboží se automaticky uplatní sazba dopravného dražšího výrobku.
 
6. Před doručením je zákazník dopravní společností telefonicky kontaktován a je s ním dohodnut čas dodání zásilky. Pokud zákazník není při doručování zásilky zastižen, je mu v místě doručení zanecháno oznámení, na jehož základě je zákazník povinen dopravní společnost kontaktovat a sjednat s ní čas dodání. Termín dodání zboží je zachován, pokud první čas dodání zásilky nabídnutý zákazníkovi dopravní společností nepřekračuje termín dodání zboží.
 
7. V případě objednávky montáže je poplatek za montáž domluven individuálně.
 
8. Zákazník je povinen uhradit skutečné náklady dopravy (dopravné) i v případě, že zaslané zboží od dopravní společnosti nepřevezme, a to z důvodů na jeho straně. V případě expedice zboží zákazníkovi bude zákazníkovi následně zaslána faktura s výší dopravného. Výše uvedené neplatí, pokud zákazník před oznámením prodávajícího nebo dopravní společnosti o expedici zakoupeného zboží písemně nahlásí prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy podle postupu dle obchodních podmínek, nejpozději 24 hodin před doručením.